21. november 2015

10 minutters daglig pause

Jeg lovede at følge op på min udfordring, dog er det blevet til en uge ekstra til at eksperimentere med den 10 minutters daglige pause (sløjhed og andet kedeligt har haft lagt mig brak), og jeg er naturligvis spændt på at høre, hvordan udfordringen har været modtaget. :-)

1. Har du haft deltaget?
2. Hvordan fungerede det for dig at tage 10 minutters stille time out?
3. Er det en pause, du har indført i din hverdag - eller bare flertallet ud af ugens syv dage?

For mit eget vedkommende mærker jeg en forskel på, om jeg har haft taget de 25 minutters stilhed, eller om jeg en dag har udeladt pausen. Forskellen er til den negative side, hvis pausen har været streget fra den daglige rutine. Det er afklapsning ved kasse 1.

Anyway, del endelig ud af din oplevelse af og erfaring med hvordan den 10 minutters daglige pause er forløbet.
Hvis du i modsætning til mig har barn/børn, er du meget velkommen til at fortælle, hvordan du har indført en sådan pause i din hverdag, for det kan jeg ikke selv bidrage med, men jeg ved, at mange læsere har børn, så kom endelig med dine guldkorn.

Kommentarfeltet er klar. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar